Tiden går fort nu...

v.6
Svartsjuka! Känslorna far fram och tillbaka.
Jag gråter, skrattar, ler och blir arg för minsta lilla.


Illamåendet är mer påtagligt än nånsin.

Jag sover ca 4h/natt bara.
Återhämtar mig genom att sova midda nån/några timmar varje dag.


Känner att träning börjar bli tyngre pga av tröttheten och illamåendet,
men jag fortsätter trots detta, ca 30min/, 1-1 1/2mil/dag med spinning.


Bokar tid för inskrivning och går på information om graviditet för tidigt gravida på mvc.
Får böcker och massa information.
Även tips på hur man minskar illamåendet.
Jag testar de flesta metoder, tyvärr utan resultat.
Jag står knappt ut med detta!


Endorfinerna surrar omkring i hela kroppen!
Jag är lycklig, liksom Daniel.


Vi beställer en ny bil, en Volvo V70...Jag blev förälskad i den!!
Bara hus som saknas nu. Och att bebis ska komma såklart.


Daniel tror att vi får en flicka, och jag en pojke.
Vi börjar prata namn.
Julia och Oliver är vi båda överrens om.


Jag spyr flera gånger varje dag. Vill inte äta.
Trots detta är jag svullen om magen och har redan gått upp några kilo.


Upptäcker till min stora förvåning och glädje att ingefära och pepparmynta fungerar lite mot illamåendet,
så jag dricker kannvis med hemmagjort ingefärs/pepparmyntste.


Mina bröst ömmer hela tiden!


Kommentarer
Postat av: sara

jag tror oxå att det blir en flicka.. jag har haft rätt hittills i år.. hhehehe

men den som väntar på nåt gott ;)

2009-02-23 @ 22:54:25
URL: http://sarastankarofunderingar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det blr en flicka... och antagligen två! :)

2009-02-24 @ 19:59:06
Postat av: mamsenlina

Varför säger du så? Skräm mig inte nu hjärtat! (jag antar att det va Daniel som skrev den senaste kommentaren)

2009-02-24 @ 20:11:47
URL: http://mamsenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0