Fotbollsproffs

Fick en blödning igårkväll.
Blev livrädd, var helt säker på att jag hade fått missfall.
Vi (jag och svärmor) åkte upp till akuten där en läkare fick titta på mig, som konstaterade att det inte var nå fel på mig eller bebben.
Hon tog ett ultraljud på mig och jag fick se "honom"...
Det vackraste jag sett i hela mitt liv!!
Han snurrade runt därinne i livmodern och sparkade galet.
Är säker på han kommer bli ett fotbollsproffs!
Man kunde redan se armar, ben, rygg, huvud och tydligt se hjärtslagen.
Han är nu 2,74cm lång.
Jättehäftigt!



Kommentarer
Postat av: Amanda!

Det blir en hon :))), tror jag ;)

2009-03-26 @ 15:35:34
URL: http://amanda-karlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0