Gomorron (typ)

Har just ätit frukost, blev pasta med oxfilé och kantareller.
Inte illa för att vara student :)
Tyvärr fick jag inte behålla den ljuvliga frukosten (som vanligt)

Idag är det ju torsdag, och som alla vet, förutom ni som missat det, så är det min städdag, för idag kommer ju Daniel hem från jobbet.
Han blev varslad i måndags och fick igår reda på att han kommer att bli hempermiterad.
Han jobbar bara nästa vecka sen blir han hemma med mig ett tag, på gott och ont, mest gott!

Jag satt och kollade på lite bebisbilder på Bina, vovven, igår och kände att jag måste visa nån söt bild på henne så att hon inte ska känna sig så utanför mitt liv nu när jag blivit gravid :)
Så här är hon:


Ja, hon hade gjort nåt hon inte fick. Jag har för mig att det var den nytapetserade väggen som blev halvt förstörd...

Kärlek! /L

Kommentarer
Postat av: Humorsajten

Kolla in våran roliga blogg =)



Vi har uppdaterat nu =)

2009-03-05 @ 12:17:58
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Linda

sötmandel och mineralvatten hjälpte mig med både illamåendet och halsbrännan...

2009-03-06 @ 08:33:45
Postat av: mamsenlina

Mineralvatten kräks jag lättare av...men sötmandel ska jag testa :) Tack tack

2009-03-06 @ 09:31:20
URL: http://mamsenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0