Inte mått så bra...

Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. Det är därför jag inte skrivit på ett tag.
Det gick bra hos barnmorskan. Fick en läkartid som jag varit på, då läkaren tog ett nytt ultraljud för att se att bebben och jag mådde bra i magen. Och allt såg fint ut :)
Jag har blivit ordinerad sängliggande då jag fått flera små blödningar. Dötrist! Jag som börjar få tillbaka energin nu. Vad ska jag göra med den om jag bara får vara sängliggande?!


Här har ni iaf snyggingen, 41.3mm stor :)



Prickarna är armar och ben.

Fick en blombud igår från min älskling. Måste få dela med mig av mina vackra rosor...



Kärlek! /L


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din gulliga kommentar:) Åh visst var första ultraljudet något alldeles speciellt?! Åh vilka underbara rosor du har fått. Ja jag förstår att det är trist att va sängliggandes speciellt nu om du börjar må bättre, men det är ju bäst att ta det lugnt om läkaren ordinerat det förstås. Du får bunkra upp med filmer eller nån dvd-box, lösa korsord, surfa runt på babysidor och liknande. Sticka eller virka nåt fint till bebisen kanske? Hoppas du inte behöver va sängliggande för länge bara. Stor kram från mig!

2009-03-26 @ 17:28:52
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com
Postat av: Danne

Tjena Lina. Det är Daniel. :)

Jag har kollat igenom din blogg och jag hoppas att du mår bättre snart. Coolt med ultraljud. :D

2009-03-30 @ 13:23:19
Postat av: Jenny

Tack för den söta kommentaren om min vovve, hon mår bättre nu så d e jätteskönt=)



Allt bra med dig annars? Haft en bra helg? Kram

2009-03-31 @ 11:00:22
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0