Nya kläder!

Hemma igen efter en helg uppåt i landet!

På onsdag är jag inne på v.8 av min graviditet och det är redan en omöjlighet för mig att komma i mina kläder.
Som tur är har jag en underbar syster som jag hälsat på i helgen som hade massor med mammakläder till mig :)
Känns helt underbart! Jag har inte kunnat ta av mig hängselbyxorna sen jag fick dom knappt, såå sköna!






Min mage växer alltså så det knakar.
Vi (jag och alla i min närhet) börjar fundera på om det kanske blir tvillingar...?! Läskigt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hur många det än blir så klarar ni det galant :)

2009-03-01 @ 20:12:43
Postat av: Bells

heheheh ja de var lite jobbigt:D

2009-03-02 @ 12:24:04
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0