Snö...tråkig snö

Gårdagens inlägg jag skrev har tydligen bestämt sig för att inte publiceras...jaja..så kan det vara ibland.

Måste iaf berätta om i fredags lite.
Vi gjorde fint i våra fönster då. Blev supervårigt här. Vi blev verkligen nöjda.
Till saken hör den att 20min efter att vi blev klara kom snön...jag förstår inte.
När man vill ha snö så existerar den inte men när man verkligen inte vill ha snö och man vill att det ska bli vår så kommer den hemska snön. Suck!

Så här fint blev det iaf:




Daniel valde ut orkidéerna och de vita vaserna på första bilden.
Den sista bilden, med crysantemums har jag arrangerat själv. Hoppas dom inte vissnar så fort.

Kärlek! /L


Kommentarer
Postat av: Madde

:)

2009-03-08 @ 18:45:46
Postat av: Din älskling

Japp... det gjorde vi jäkligt bra älskling! nu återstår bara resten av vardagsrummet :)

2009-03-08 @ 20:08:00
Postat av: mamsenlina

Vadå resten av vardagsrummet??????

Det är ju hur fint som helst!

Vad är det som inte är fint i vårt vardagsrum hjärtat?

2009-03-08 @ 20:22:54
URL: http://mamsenlina.blogg.se/
Postat av: Anna

så fint det blev, det ser mycket fräschare ut när det är fint i fönstrena ;p

2009-03-08 @ 20:27:52
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej igen! Jag vet inte om jag kan ge dignågra tips angående illamåendet för inget hjälpte på mig. Som sagt så var jag sjukskriven i 6 veckor då jag var i princip sängliggandes för jag kräktes hela tiden, fick inte ens behålla vätska, men jag nbehövde som tur var aldrig läggas in på sjukhus för uttorkning. Barnmorskan sa att illamåendet brukar gå över i vecka 14 och har man otur så kan det vara ända till vecka 20. Runt vecka 25 blev det lite bättre för då kräktes jag nästan "bara" på morgnarna och det gjorde jag fram tills Isabelle föddes. Illamående va jag alltid mer eller mindre. Dessutom var jag tvungen att äta direkt när jag blev superillamående för att inte kräkas. Mitt fall är ganska ovanligt så jag hoppas at du ska slippa det. Men de tips jag kan ge dig är att om du mår illa på morgnarna att halvliggandes knapra på skorpa, rån el mariekex innan du går upp. Det är bra att äta några mackor innan du lägger dig på kvällen också för då håller sig blodsockret på en bra nivå längre. Ha alltid nån frukt eller kex med i väskan som du kan knapra på när du känner att blodsockret sjunker eller att du mår illa. Du kan prova postafen mot illamåendet, finns receptfritt på apoteket. Jag fick lergigan comp utskrivet av en läkare och det funkade bättre på mig än postafen. Hoppas att jag kunnat ge dig några tips nu och att jag inte "skrämt" upp dig för mkt med mitt skräckexempel! Kram

2009-03-08 @ 23:32:08
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0