Tjat från alla, eller är det så?

Hur ligger det till egentligen?
Är jag gravid med tvillingar? Börjar bli orolig för det...

Alla människor jag träffat, och pratat med, som sett min tjockismage (vilket inte är speciellt svårt att missa) tror att jag är i 5:e månaden. Men när jag säger vilken månad jag är i så tror alla att jag har räknat fel eller att det är tvillingar.
Men jag håller fast vid att jag tror att det är ett liv i min enorma mage, som bara snurrar runt och njuter av det stora utrymmet.

Kan jag, Lina, som alltid annars har rätt, ha fel denna gång?
Nej, det tror jag inte...eller?



                                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är säker på at det är två små Lill älsklingar där inne! Men det sa jag ju redan från början.. ;)

2009-03-13 @ 16:15:38
Postat av: mamsenlina

Sv: Nej, älskling! Jag vill att du ska ha fel (som du brukar ha) :)

2009-03-13 @ 16:19:31
URL: http://mamsenlina.blogg.se/
Postat av: Madde

I vilket fall som helst så kommer det ju gå bra, vet att jag sagt de tidigre, men, det tror jag verkligen :)

2009-03-14 @ 10:56:32
Postat av: Anonym

Aha!!!

Danne ville ha 2 på en gång för att slippa skaffa flera sen... hihi

Kan inte va så kul att va killen när man själv är helt uppslukad och lycklig, spyr och äter och och...

Säga vad man vill, men han är lite mera effektiv med tid o planer, tror jag.

Tur att Ni träffades... ;)

Men -såklart- JAG som är så självkär och vidrig måste ju bara älska att han valt en som är precis som jag... ju ;)

hihi

Kärlek o ljus /Linda

2009-03-23 @ 10:46:15
Postat av: mamsenlina

Underbart Linda, underbart!

2009-03-26 @ 12:24:57
URL: http://mamsenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0