V 8

V.8
Illamåendet har blivit ännu värre, trodde inte det kunde bli värre, men tydligen


Fick totalt psykbryt när jag såg bristningar på min mage (som inte ens var bristningar, utan märken från resåren)
Började tänka dåliga tankar som: är det värt att må så här illa, känna sig magsjuk i 9veckor, eller mer, och
förstöra sin kropp för att man ska få ett barn??!
Jag orkar inte må illa längre!!

Började skolan i måndags, det känns och går bra.


En kompis är supersöt som hjälper mig med Bina. Jag klarar inte av henne nu. Känner mig som en usel matte
men jag orkar verkligen inte gå ut med henne när hon drar som hon gör :(


Trööööött!! Jag vill sova hela tiden. Och det gör jag också nästan, så fort jag får tillfälle iaf.


Tog lite nya kort i söndags. Jag insåg att jag verkligen blivit stor. Hur kan det gå så fort som gjort?


Nu är vår bebis lika stor som ett hallon <3



Kommentarer
Postat av: susanne

Ja du lilla gumman, Jag var precis likadan när jag väntade Danne. Mycket vatten i kroppen som försvann direkt efter förlossning. Och han va inte speciellt stor när han föddes... Försök undvik sådant som binder vatten, och det är ju tyvärr vattenmelon och vindruvor. Men det kommer att gå jättebra, bara dom 12 första veckorna passerat sen går det fort.

KramKram

2009-03-10 @ 22:45:03
Postat av: mamsenlina

Tack tack för dom värmande orden Susanne!

2009-03-11 @ 14:33:26
URL: http://mamsenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0